Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Godziny przyjmowania interesantów:

  • Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00.
  • W dni ustawowo wolne od pracy placówka jest nieczynna.

Sprawy można załatwić korespondencyjnie kierując je na adres:

  • Szkoła Podstawowa w Modrzewiu z siedzibą w Ziębowie
  • Ziębów 14; 26-300 Opoczno
  • lub drogą mailową na adres: spmodrzew@um.opoczno.pl
  • lub telefonicznie: 44 755-18-29

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ:

  1. Nabór uczniów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów uczniów.
  2. Wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw uczniów. Zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do szkoły wydaje się bezzwłocznie na ustną prośbę ucznia lub rodzica/ opiekuna prawnego.
  3. Przygotowanie i wydawanie upoważnień.
  4. Przygotowanie i wydawanie legitymacji szkolnych.
  5. Przygotowanie i wydawanie duplikatów świadectw.
  6. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
  7. Postępowanie w sprawach nieletnich.
  8. Akta osobowe pracowników.
  9. Sprawy kadrowe: nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa w Modrzewiu z siedzibą w Ziębowie
odpowiada: Anna Domagalska
data: 25-05-2018
wytworzył: Anna Domagalska
data: 25-05-2018
data: 25-05-2018
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 25-05-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 257